بسیج موسسه استاندارد

اطلاع رسانی در خصوص پایگاه بسیج شهید صفاریان

بسیج موسسه استاندارد

اطلاع رسانی در خصوص پایگاه بسیج شهید صفاریان

بیانیه آیت‌الله سبحانی درباره حوادث عاشورا

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در بیانیه آیت‌الله سبحانی از مراجع تقلید قم با عنوان «حرمت شکنی در عاشورای حسینی یا زیرپا نهادن ارزش‌های انسانی» آمده است: گزارش‌های رسیده نشان می‌دهد که در عاشورای حسینی در پایتخت تشیع یک رشته رویدادهای تاسف‌آور، زشت و دور از اخلاق انسانی رخ داده و قلوب عاشقان حسینی و انسان‌های وارسته را جریحه‌دار ساخته است. ما هرگز فکر نمی‌کردیم که در چنین روز مقدسی که حتی پیروان ادیان دیگر نیز نسبت به آن روز احترام قائل هستند و در برخی از کشورهای غیراسلامی عاشورای حسینی تعطیل رسمی است، چنین رویداد دور از اخلاق انسانی رخ دهد و قداست آن روز شکسته شود.
در ادامه این بیانیه آمده است: گروهی مجروح و اماکنی تخریب گردد و در نتیجه نفرت و انزجار مسلمانان را نسبت به خود برانگیزند، از عمل این گروه فقط دشمنان ملت و کشور ابراز خوشحالی می‌کنند و در محکومیت این عمل همین بس که دوستان را اندوهگین و دشمنان ملت را شاد کرده است.
در بخش پایانی این بانیه آمده است: امید است با بیداری مسلمانان به ویژه جوانان غیور و بیدار بار دیگر این عمل ضد انسانی تکرار نشود و قداست ایام شهادت‌ها و اجتماعات مذهبی مخدوش نگردد، همچنان که امید می‌رود فریب‌‌وردگان در عواقف اعمال خود بیدیشند و به آغوش ملت مسلمان بازگردند و بزرگان نظام اسلامی نیز باب مذاکره را باز گذارده و با حفظ عزت اسلام، وحدت کلمه را فراهم آورند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد