بسیج موسسه استاندارد

اطلاع رسانی در خصوص پایگاه بسیج شهید صفاریان

بسیج موسسه استاندارد

اطلاع رسانی در خصوص پایگاه بسیج شهید صفاریان

مطالبی که در خصوص دیدار پوتین با مقام معظم رهبری در یکی از سایت‌ها نوشته شده بود در ذیل  نقل مینماییم:

در این گزاش آمده: به گفته‌ی منابع، با توجه به توصیه‌هایی که مسوولان تشریفات ریاست‌جمهوری روسیه در رابطه با مقام معظم رهبری و جایگاه ایشان در جمهوری اسلامی ایران و جایگاه ولایت فقیه به وی داده بودند، وی در طول مسیر خود از روسیه به ایران و از فرودگاه تا مکان استقرار خود مدام از اطرافیان خود می‌پرسید که من چگونه باید رفتار کنم؟ وقت ملاقات من با ایشان در چه زمانی است؟ ایشان را چگونه باید خطاب کنم؟ به گفته‌ی یک منبع آگاه، بر اساس این گزارش، این اضطراب پوتین تا جایی بود که حتی درخواست می‌کند که اگر در ملاقات با مقام معظم رهبری عرف بر این است که بدون کفش در دیدار حاضر شود، وی نیز این‌گونه و پابرهنه برود. در ادامه‌ی این گزارش آمده است: پوتین که هیچ تعلق مذهبی نداشته و شخص لائیکی به شمار می‌آید، پس از دیدار با رهبر انقلاب می‌گوید با عنایت به مطالعاتی که من درباره‌ی مسیح داشته‌ام، در ملاقات با رهبر ایران، تمام ویژگی‌های نوشته شده برای مسیح را در آیت‌الله خامنه‌ای دیده و برایم متجلی شد. هم‌چنین پوتین بعد از ملاقات با رهبر معظم انقلاب با اشاره به درایت و تیزبینی‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌گوید حکیم بزرگی در ایران نشسته است که به ذهن من خطور نمی‌کرد تا به این حد همه‌جانبه‌نگر باشد. او حکیم و دانشمندی است که تصمیم‌گیری‌ها و تنظیم همه‌ی سیاست‌های ایران به دست اوست. پوتین می‌گوید با وجود درایت و تیزهوشی رهبر ایران، هیچ خطری متوجه ایران نمی‌شود و من در ملاقات با ایشان معنای واقعی قانون اساسی جمهوری اسلامی و مفهوم ولایت فقیه و ولایت علمای دین را که شنیده بودم فهمیدم.

شنبه 17 آذر ماه سال 1386 ساعت 08:34 AM

- کتاب ؛ باغ و بوستان دانشمنداست.

- همه چیز محتاج «عقل » است و عقل محتاج «ادب».

- عبرت ها چه بسیارند؛ وعبرت پذیران چه اندک .

- ارزش هرکسی همسنگ تخصص او است .

- مردم همچون تصاویری هستند در یک دفتر. هرگاه که ورق برگردد یکی می رود و دیگری می آید.

برگرفته شده از کتاب کوچک علی (ع) - واحد بسیج خواهران

شنبه 17 آذر ماه سال 1386 ساعت 08:43 AM

سلام.

متن زیر اشاره کوچکی به خواص انار است...

محققان دانشکده آمریکا پس از تحقیقات برروی این میوه اعلام کردند که انار دارای خواص مفید ضد سرطانی است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از health news، محققان دانشکده آمریکایی پس از تحقیقات گسترده بر روی انار اعلام کردند که این میوه دارای خواصی است که می‌تواند با انواع سرطان‌ها مقابله کند.
بنابراین گزارش، به گفته محققان دانشکده مدیسون آمریکا، انار خواص بالقوه‌ای در کاهش رشد و تکثیر سلول‌های سرطانی ریه داشته و در کاهش رشد سلول‌های سرطانی سینه در زنان نیز موثر است.
یادآور می شود، انار برای درمان بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا و کلسترول بالا موثر شناخته شده است.
(برگفته شده از: کلوب میوه درمانی )- واحد بسیج خواهران