بسیج موسسه استاندارد

اطلاع رسانی در خصوص پایگاه بسیج شهید صفاریان

بسیج موسسه استاندارد

اطلاع رسانی در خصوص پایگاه بسیج شهید صفاریان

پیشتازی حزب الله در بازسازی لبنان

حزب الله لبنان بر خلاف آنچه جهانیان تصور می کنند فقط در امر مبارزه تخصص ندارد و اکنون با گذشت یک سال از تهاجم رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان، نیروهای حزب الله در امر بازسازی این منطقه پیشتاز هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه دیلی تلگراف با بیان این مطلب نوشت : درحالی که لینان این روزها شاهد رویارویی جریان های سیاسی است نیروهای حزب الله بدون هیاهو سرگرم بازسازی مناطق آسیب دیده در جریان جنگ 33 روزه سال گذشته هستند.

این روزنامه نوشت: یک سال پس از آنکه موشک های اسرائیل اغلب زیر ساخت ها درجنوب لبنان را از بین برد هم اکنون حزب الله با در دست ساخت داشتن 200 طرح عمرانی و ساخت 510 کیلومتر جاده حرف نخست را در بازسازی لبنان می زند.

به نوشته این روزنامه، این در حالی است که در جریان تهاجم سال گذشته اسرائیل نیزنیروهای حزب الله به عنوان تنها نیروی مدافع از اراضی لبنانی مطرح بودند.

دیلی تلگراف افزود: حزب الله هم اکنون ساخت 200 مدرسه، 150 مکان مذهبی، 30 مرکز پزشکی و 25 پل ارتباطی را در دست دارد که هزینه لازم برای تکمیل این طرح ها 60 میلیون پوند برآورد شده است.

یادآور می شود ارتش رژیم صهیونیستی روز 21 تیر1385 (12 جولای 2006) به بهانه اسارت دو نظامی خود توسط مبارزان لبنانی، از زمین و هوا و دریا، مناطق مسکونی و تاسیسات زیربنایی لبنان را آماج حملات خود قرار داد؛ جنگ نابرابری که 33 روز به طول انجامید.

جنگ ظالمانه وتمام عیار رژیم صهیونیستی به لبنان با حمایت و چراغ سبز آمریکا و سکوت مفتضحانه جامعه بین المللی صورت گرفت، اما ایستادگی جانانانه رزمندگان حزب الله در نهایت به ناکامی طراحان این ماجراجویی شکست خورده منجر شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد