بسیج موسسه استاندارد

اطلاع رسانی در خصوص پایگاه بسیج شهید صفاریان

بسیج موسسه استاندارد

اطلاع رسانی در خصوص پایگاه بسیج شهید صفاریان

طنین دعاى عرفه حضرت اباعبدالله(علیه السلام) در صحراى عرفات

عصر روز عرفه دعاى روح بخش و ملکوتى عرفه یادگار سالار شهیدان حضرت امام حسین(علیه السلام) به یاد مناجات و راز و نیاز آن وجود مقدس در صحراى عرفات طنین افکن شد....

 
 


 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج ، در این مراسم روحانى که هزاران تن از حجاج ایرانى و دیگر کشورها حضور داشتند، زائران با سیل اشک و آه و ناله واستغاثه در پیشگاه ربوبى ، «الهى العفو» گویان از خداوند قادر متعال خواهان بخشش گناهان خویش و لطف و عنایت حق تعالى شدند.زائران شیعه در حالى که به حضرت مهدى موعود(عج) متوسل مى شدند، براى موفقیت و پیروزى اسلام و مسلمین، طول عمر و توفیق مقام معظم رهبرى، سرافرازى و موفقیت نظام مقدس جمهورى اسلامى و سلامتى هم وطنان خود دعا کردند.شور و حال حاکم بر فضاى دعاى عرفه امروز حجاج ایرانى به حدى بود که اشک و آه بسیارى از زائران تا پایان دعا و پس از آن ادامه داشت. عارفان در روز عرفه و در صحراى عرفات قدر ثانیه ها را نیز مى دانند و لحظه اى را از دعا و نیایش و استغفار غافل نمى شوند.

مردم ایران اسلامی نیز امروز با برگزاری مراسم دعای عرفه هم نوا با حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) به دعا و مناجات با حضرت دوست می پردازند.

التماس دعا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد